1391/01/01 پشت پرده اختلافات باشگاه تراکتورسازی و هیئت فوتبال استان!
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي

علیرغم کش و قوس های فراوان در خصوص واگذاری بلیط فروشی بازی های تیم تراکتورسازی به این باشگاه، مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند به دلیل عدم همکاری هیئت فوتبال استان در واگذاری پول بلیط فروشی بازی ها از این پس خود باشگاه مسئولیت بلیط فروشی را بر عهده خواهد داشت.  

در گذشته باشگاه تراکتورسازی تبریز و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی بارها جلسات متعددی برگزار کرد تا طبق گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا بلیط فروشی بازی ها به باشگاه ها واگذار شود و مسئولان باشگاه تراکتورسازی خود مسئولیت فروش بلیط بازیها را بر عهده داشته باشند.
در این میان بارها خبر از واگذاری بلیط فروشی به این باشگاه در روزهای نزدیک داده می شد ولی همچنان این مسئله آنطور که باید به سرانجامی نرسیده بود تا اینکه چندی قبل مسئولان هیئت فوتبال استان با واگذاری کامل بلیط فروشی به این باشگاه موافقت کردند.
در همین راستا دو روز پیش مسئولان باشگاه تراکتورسازی از ابطال کارت های الکترونیکی خبر دادند که به همین دلیل سعی کردیم گفتگویی با مسئولان هیات فوتبال استان و باشگاه تراکتورسازی داشته باشیم تا از چند و چون این اتفاقات بیشتر با خبر شویم.
جعفری: مجری طرح بلیط فروشی ما را به رسمیت نشناخت
محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص خبر ابطال بلیط های الکترونیکی در بازی های این تیم اظهار داشت: ما با طرفین قرارداد توافق کرده بودیم که وجه بلیط فروشی از بازی با سپاهان تا 48 ساعت پس از بازی به حساب باشگاه واریز شود ولی متاسفانه 8 روز از بازی ما مقابل سپاهان گذشته و هیچ اقدامی به عمل نیامده است.
وی در ادامه تصریح کرد: ما به همین دلیل پیگیر این موضوع شدیم و با مجری طرف بلیط های الکترونیکی تماس گرفتیم که آنها به ما گفتند که ما با شما هیچ قراردادی نداریم و طرف قرارداد ما هیئت فوتبال است و نمی توانیم هیچ پولی به حساب شما واریز کنیم. چون آنها ما را به رسمیت نشناختند ما نیز ترجیح دادیم به خاطر منافع باشگاه از این قضیه کناره گیری کنیم و خود برای این مورد دست به کار شویم و بلیط فروشی کنیم.
جعفری خاطرنشان کرد:اگر تا بازی مقابل فجر سپاسی نتوانیم بلیط الکترونیکی خود را آماده کنیم در این بازی از بلیط کاغذی استفاده خواهیم کرد ولی در آینده قصد داریم از کارت هواداری در بلیط فروشی استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به قرارداد 10 ساله هیات فوتبال استان و مجری طرح بلیط الکترونیکی گفت: این قرارداد نیازمند دقت نظر بود که باید پرسید چه کسی از سوی باشگاه تراکتورسازی مجوز داده است که آنها یک قرارداد 10 ساله امضا کنند؟
جعفری در انتها گفت: ما این انتفاقات را از هیئت فوتبال پیگیری نکردیم چون تمام صحبت های لازم را کرده بودیم و نیازی نیست پیگیری کنیم و در گذشته نیز هر بار به یک بهانه ای حق ما ضایع می شد.
تقیون: قرارداد ما با باشگاه لغو شد
رضا تقیون مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در همین راستا به خبرنگار نصرنیوز گفت: در گذشته توافقی با باشگاه تراکتورسازی داشتیم تا بلیط فروشی را به این باشگاه واگذار کنیم. همچنین در قرارداد توافقاتی داشتیم که مجری طرح به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: ولی 2 شب پیش سایت باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که هیئت فوتبال بدقولی کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است و این باشگاه با آقای اسبقیان هماهنگ شده است که بلیط فروشی را خود بر عهده بگیرد. در حالی که ما هیچ بدقولی نکردیم و دلیل اینکه پول بازی تراکتور - سپاهان به حساب باشگاه ریخته نشد این بود که حساب باشگاه تراکتورسازی دیر افتتاح شده بود و مجری طرح بلیط الکترونیکی نتوانست به موقع پول را به حساب این باشگاه واریز کند و قرار بود از بازیهای آتی سر موقع این پول به حساب واریز شود.
تقیون در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه باشگاه تراکتورسازی به طور یکجانبه اقدام به لغو قرارداد کرده است و بحث بلیط فروشی کاغذی را مطرح نموده است، هیات فوتبال با لغو قرارداد نامه اعلام می کند وظیفه بلیط فروشی بر عهده هیات فوتبال استان است و تا زمان حصول نتیجه از فدراسیون فوتبال به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال در واکنش به صحبت های جعفری مبنی بر اینکه مجری طرح بلیط الکترونیکی آنها را به رسمیت نشناخته است، تصریح کرد: ما تمامی قراردادهای منعقد با مجری طرح را در اختیار تراکتورسازی گذاشته ایم و این باشگاه متعهد شده است با مجری طرح همکاری داشته باشد و چنانکه این باشگاه به تعهداتش عمل نکند باید ضرر و زیان این قرارداد را پرداخت نماید.
وی در خصوص اینکه گفته می شود هیات فوتبال قراردادی 10 ساله با مجری طرح امضا کرده است، گفت: من از متن قرارداد با خبر نیستم و این قرارداد در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته است و فکر نمی کنم مشکل خاصی در این قرارداد وجود داشته باشد. همچنین ما تمامی مواردی که در قرارداد آمده است در اختیار باشگاه قرار داده ایم و هیچ چیزی بر باشگاه پوشیده نبود و باشگاه با آگاهی از تمامی موارد اقدام به امضای قرارداد کرده است.
تقیون در انتها گفت: به دلیل اینکه تا کنون به طور رسمی به ما ابلاغ نشده است که بلیط فروشی را به باشگاه ها ابلاغ کنیم و به دلیل اینکه باشگاه نیز یکجانبه این قرارداد را منتفی شده می داند و علی رغم تاکید ای اف سی بر بلیط الکترونیکی حرف از بلیط کاغذی می زند که مغایر با ابلاغیه فدراسیون فوتبال است ما مجبور هستیم این توافق نامه را لغو کنیم و خود اقدام به فروش بلیط نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 208
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 64318
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر